Det Nye Paradigme i A-HR-markedsføring

[b]A-HR[/b] står for [b]Anbefaling[/b], [b]Henvisning [/b]og [b]Reference[/b]. En menneskelig ressource. En måde at markedsføre produkter på, som har været fremme i mere end 60 år på forskellige måder.

[b]Hvem ER Det Nye Paradigme for:[/b]

* For de mennesker, der ønsker at finde og få støtte fra mennesker som dem selv, som vil bygge deres selvstændige virksomhed på en måde der er komfortabel og behagelig.
* For mennesker der kan lide ideen om A-HR, men bestemt ikke bryder sig om den måde der er drevet på de sidste mange år (som i ovenstående afsnit kaldet Network Marketing eller MLM).
* Det er for dem, der tager sig af de mennesker, der er tæt på dem selv, deres gruppe, og de er omhyggelige med hvem de tegner op. De tegner kun mennesker op, som de kan lide og holder af. Hvis de ikke kan se sig selv tage på en hel uges ferie med dem, vil de henvise dem til andre af deres venner og bekendte i andre firmaer.
[more]
[b]
Hvem er Det Nye Paradigme IKKE for:[/b]

* Mennesker, som elsker den hidtidige måde at anskue MLM på, med overtalelse, manipulationer og stress. Der har en overbevisning om at alle der ånder burde være med i deres virksomhed.
* Det er for folk, som kan lide forretningsmøder, kongresser, telefonkonferencer, salgsmøder, produktmøder, månedsmøder, kvartalsmøder, årsmøder, hjemmepræsentationer, canvassing, og telefonopkald til ukendte mennesker fra telefonbogen.
* Det er for de, der ønsker at tegne så mange som muligt op i deres gruppe, og som bruger en masse penge og ressourcer på reklamer og uddeling af flyverblade til enhver der går forbi.

[b]Kort forklaring på hvad A-HR går ud på:[/b]

A-HR er en distributionsform for produkter og serviceydelser.

De fleste kender den konventionelle måde: Producent – Grossist – Mellemhandlere – Detailforhandler – Kunde.
I dette forløb oplever vi fordyrende mellemled, samt store markedsføringsudgifter i bestræbelserne på at gøre kunderne opmærksom på produktets eksistens.

Til forskel fra ovenstående, har vi i A-HR kun: Producenten – (Distributøren) – Kunden.

Ingen reklameudgifter, idet det er distributørens personlige anbefaling, der “sælger” produktet. For dette arbejde, og for at hjælpe andre med at få succes med at distribuere produktet, tjener distributøren en provision, som producenten udbetaler. Denne provision afhænger af hvor meget der bliver omsat.

A-HR har som grundidé eksisteret lige så længe folk har anbefalet noget, de kunne lide og holdt af, til deres venner og bekendte, det vil sige i tusindvis af år.
Som organiseret forretningsform er A-HR mere end 60 år gammel.

Varer solgt gennem A-HR har de sidste mange år oplevet en forøgelse i omsætning på cirka 10% om året. Flere og flere forskellige firmaer tilbyder deres produkter og serviceydelser via denne form for distribution.

Til forskel fra en “almindelig” sælger eller selvstændig forretning har distributøren i A-HR intet varelager, ingen udviklingsomkostninger, ingen lønninger at betale, ingen lokaleomkostninger, ingen reklameudgifter og ingen faste arbejdstider.

Producenten har ansvaret for at udvikle og producere varen, samt at levere den direkte til kunden, plus selvfølgelig at udbetale provision til distributørerne, der har anbefalet produktet.

Kunden kan med lethed bestille varerne direkte på Internettet og få leveret på hjem-adressen.

A-HR er på mange måder fremtidens økonomi. Det er en anden og lettere måde at tjene sine penge på.

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar